21 Mayıs 2014

Eline Sağlık programından...

Merhabalar :))
Üst üste gelen ufak aksilikler sonucunda paylaşamadıklarımdan  ilkiyle  başlayayım.
Öncelikle TTNet anlaşmamız bitmiş yeni paket için  internetim kesildi.Bu sırada telefondan bağlantıyla idare edelim derken oğluş laptopu düşürüp ekran parçalandı ve nihayet dün akşam tamir olup geldi.Ben de her ne kadar bahar mevsiminde olsakta bir kış paylaşımıyla güncelleme yapmak istedim.

Ocak ayı içerisinde TRT deki ELİNE SAĞLIK programına konuk olmuştum.
Programdan birkaç kare ve hediye olarak hazırladığım mutfak önlüğünü paylaşayım dedim .
Güzel bir gün tatlı bir anı oldu benim için :)
Program sayesinde bir Ankara kaçamağı yapmış olduk.Akraba ziyaretleri ,Hacı Bayram ziyareti  ve İkea alışverişi de ekstrası oldu . 










1 yorum:

Ahşap zamanı dedi ki...

çok güzel olmuş çok beğendim ellerinize sağlık blogunuzu takibe aldım selamlar...:))